onsdag 1 maj 2013

Ett år senare...hobbyrummet är klart!

Jag började fixa i ordning i hobbyrummet för ungefär ett år sedan. Sen blev jag liksom aldrig klar. Det farliga med att vara nästan färdig är att det fortfarande är fritt fram att trycka in en massa saker som inte får plats någon annan stans "så länge" och vips så ser det värre ut än det gjorde innan utrensningen och tillfixningen påbörjades. Detta hände mig...igen och igen under det gångna året.

Jag har också ändrat mig både en och två gånger om hur jag vill ha det vilket sannerligen försvårar saken ytterligare. Ibland har jag gått in där och liksom bara stått och stirrat för att sedan släcka lampan och skita i allt i hop.

Nu har jag dock äntligen tagit tjuren vid hornen och gjort ett megaryck och här är resultatet:

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar